4.2.11

האביב או-טו-טו כבר כאן

עדיין יורד גשם וקר אבל האביב בכל זאת מתקרב אלינו וכדאי מאוד שנהיה מוכנות לו כי הוא מביא איתו חידושים מעניינים ומפתיעים ועומד בסימן הרטרו והסרטים הישנים.

בחורה חכמה עם ראש טוב יודעת שבארון שלה חייבים להיות הבגדים הבסיסיים - מה שקוראים אצלנו "בייסיקס" ובאביב הזה יש המון כאלה ומאד מאד מחמיאים לגוף, לנשמה ולמראה הכללי. בכל ארון של בחורה עם חוש אופנה וסטייל חייבים להיות מספר פריטי חובה, מחולצות T לבנות דרך התיקים העכשוויים עד לנעלי הבלרינות.



מכנסי ה- 7/8 צמודות הרגל בסגנון שנות השישים יכנסו באביב ובקיץ הזה חזק מאוד, ובינינו... מי לא נראית טוב במכנס כזה, עם סנדלי עקב ? תוסיפי להן חולצת T צמודה או רופפת לבנה בוהקת או מפוספסת בסגנון המלחים, עם ז'קט עור באורך המותן והנה לך מראה עכשווי ושיקי.

הנה הרשימה הלוהטת שלך לקבלת המראה האולטימטיבי כדי להראות שיקית, אופנתית ועם סטייל.

הראשונה ברשימה היא החולצה הגברית שכבר התבססה לה היטב במלתחה שלנו והשנה עלתה עוד מדרגה. מי לא זוכרת את הסרטים הישנים והיפים עם אודרי הפבורן, לובשת את החולצה המכופתרת עם מכנסי 3/4 ובלרינות ואת קתרין הפבורן שהגדילה לעשות והרימה את הצווארון בסגנון אלביס פרסלי. בקיצור החולצה המכופתרת מתאימה עם כל לבוש שתבחרי ממכנסי ג'ינס ועד מכנסי ערב הכול תלוי בשילוב.

אחרי החולצה מגיע הסריג הדק שמעל, עם כפתורים, עם סלסולים, ארוך או קצר. ב-2011 הקרדיגן חוגג, ואל תגידו לי שאין ערבים קרירים שניתן לזרוק אחד כזה בנונשלנטיות על הכתפיים. מבחינת must  בארון שלנו.

הבא בתור - הג'ינס! מה עוד לא נאמר עליו ועל הבד הנפלא הזה שהומצא בארה"ב על ידי לוי שטראוס בשנת 1850. ב- 1980 אמרה ברוק שילדס את המשפט הבא: " שום דבר לא מפריד ביני לבין הקלווין שלי" והפכה את הגינס לדבר הכי סקסי. היום הג'ינס הוא פריט הכרחי בכל מלתחה ואיתו תוכלי להראות ספורטיבית, קולית או כל דבר אחר שתרצי.

פריט "גברי" נוסף במלתחתנו העונה הוא ז'קט העור הזכור לנו לטובה בסרטיו של ג'ימס דין האגדי ועד לג'וני דאפ. אין ספק שז'קט העור המיתולוגי עושה את העבדה, ונחשב כפריט מחויט שמתחבר לכל הופעה, מהקלסית עם הג'ינס דרך שמלת הערב או המכנסיים המחויטים, ז'קט העור הוא שיקי וצעיר ביותר בהופעה.

התיקים – הם מתעדנים העונה לאומת העונות הקודמות ומופיעים ללא כל אביזרי המאזו המתכתיים. תיקי העונה מזכירים את ילקוטי בית הספר של שנות החמישים ובאים בצבעים הנפלאים של חום אגוז, שוקולד והשחור הנצחי.

הבלרינות באות ו-ב-ג-ד-ל ! את הפוש לתודעה שהבלרינות הן לא רק נעלי ריקוד נתנה בריז'יט בארדו באחד מהסרטים ומאז בעצם לא נעלמו, אבל השנה ב-2011 הן פשוט מככבות. בכל צבע והדפס הבלרינות הן ממש חובה והן כיפיות, נוחות ונראות נהדר על רגלים שזופות במכנסי 3/4 .

אחרי שהבלרינות חוזרות גם הבלייזר עושה קמבאק. זהו השיק במיטבו. קצת היסטוריה, הצעד הראשון של הבלייזר בעולם האופנה הנשית, נעשה על ידי מי אם לא קוקו שאנל, שלקחה את הבלייזר מהגברים בשנות ה-40 של המאה הקודמת. במשך עשרות השנים עבר הבלייזר שינויים רבים, כתפיים גבוהות, מרובעות או מרופדות עד כדי הגזמה אבל נשאר הפריט המחויט שייתן לך את המראה המעוצב האמיתי בשנת 2011 .


אומנם אין לנו לצערנו יותר מדי גשם אבל מה לא עושים בשביל להראות סקסית שיקית ואופנתית? מעיל הגשם או בשמו המקורי טראנץ' הפך לנצחי על ידי גרטה גרבו פיי דאנווי ולא נשכח את יעל אבקסיס שלנו. הטראנץ' הפך לפריט אופנתי בכל רחבי העולם ואין שום סיבה שלא יעשה עליה גם אלינו. ב-2011 נלבש אותו בצווארון פתוח וחגורה קשורה כדי להבליט מותן ושמלת ערב מתחת!

הבא בתור ה- T , אין כמוהו, עושה עבודה נאמנה. מלבן בוהק או בכל אחד מצבעי הקשת מבד כותנה רך ועד משי דקיק, בכל שעות היום והערב לעבודה או לבלוי, הוא עוד פריט חובה במלתחה שלנו ל-2011 .

אחרון חביב הבסיס שאינו נראה – המחטב - במשך דורות לבשו הנשים מחוכים כדי לשפר את מראה גופן. גם היום ניתן לחטב את הגוף ללא העינויים שבמחוך ולהשיג מראה חטוב שייתן את הטאץ' הסודי לכל בגד.

למלאכה בנות ובהצלחה
ולהתראות בסטייל
שלכם ורדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...