17.2.11

לראות הכל בסטייל - עם משקפי ראיה


החודש רכשתי לי זוג משקפיי ראיה חדשים. אני אוהבת להחליף אותם ולהתאים אותם לבגדים שאני לובשת!

אני פונה אליכן חברות יקרות וממושקפות, היום שלא כמו בעבר עברו המשקפיים שדרוג עצום והן כבר מזמן לא רק אביזר שמקל על הראיה והקריאה. היום נחשבים המשקפיים כאביזר אופנתי ובמקרים רבים מאוד מחמיא!

כל מעצב ראוי שמכבד את עצמו, מוציא מדי עונה סדרת משקפיי ראיה בעיצובו או בחותם שמו. משקפיי הראיה יכולים להפוך עבורכן לאביזר אופנתי וכפריט לבוש, שמוסיף את הטאץ' הטרנדי המיוחד לכל הופעה.


אני ממליצה להשקיע באביזר הזה שיושב על פרצופינו מבוקר עד ערב! נכון, שלא כשאר האביזרים או הבגדים, משקפי הראיה הם פריט יקר, במיוחד כאשר מגיעים לגיל שבו נדרשות עדשות מדורגות או כפי שהן נקראות - מולטיפוקל, אבל, אסור לנו לשכוח לרגע שהמשקפיים יושבים על הפנים אותם אנחנו מקפידות לטפח ולאפר, ומהווים את נקודת תשומת הלב הראשונה,  וכדי להיות סטייליסטיות וטרנדיות, מיוחדות ובעלות סגנון בולט ומיוחד רצוי שיהיו ברשותכן יותר מזוג משקפיים אחד -  לשם הגיוון.

הנה מספר טיפים לרכישת משקפיים:

* לבחור בצורות שונות, חתולי ביצה או עגול, מלבן או מרובע

* לבחור בצבעים שונה מהזוג הקיים

* לשים לב לזרועות דקורטיביות

* להתאים צבעים לבגדים

* להתאים מסגרת לצורת הפנים

* לעולם לא ללכת על טרנדים אם הם לא מחמיאים לפנים

* רוחב המסגרת לא יצא מרוחב הפנים

* לבדוק איך אתן נראות בפרופיל

* המסגרת צריכה לשבת יפה על גשר האף ולא לגלוש למטה

* הגבות תהינה תמיד מחוץ למסגרת 

ואחרון חביב

* להעיז וללכת קצת על יוצא דופן

לסיכום, רצוי להשקיע ב- 2-3 זוגות משקפיים אופנתיות ושונות כדי לשדרג את המראה והסגנון.
כדי להראות שיק צריך להשקיע בתבונה.

 אז מה דעתכם? אשמח אם תגיבו!

להתראות בסטייל
שלכם ורדה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...